niedziela, 24 czerwca 2018

TESTOWANIE Z NEUTROGENĄ...


Jako jedna z Ambasadorek dostałam się do testu produktów Neutrogena Hydro Boost ze strony Streetcom.pl. Przyjechał do mnie kurier i przywiózł fajną paczuszkę, a w niej:
- Neutrogena HydroBoost Żelowy balsam do ciała 250 ml,
- 15 próbek po 9 ml tego balsamu do ciała,
- Neutrogena HydroBoost Nawadniający żel do cery normalnej i mieszanej 50ml,
- 15 próbek po 1,5 ml tego żelu.






Postanowiłam próbki rozdać kobitkom z mojej rodziny oraz przyjaciółkom i każda z nich otrzymała po dwa zestawy takie jak na zdjęciu poniżej, a więc po 2 próbki balsamu i żelu :) 


Ja również zabrałam się za testowanie produktów i jak na razie produkty te spełniają moje oczekiwania, ale na lepsze efekty potrzeba czasu :) Po kilku dniach używania zarówno żelu, jak i balsamu mogę powiedzieć, że skóra faktycznie przez długi czas utrzymuje nawodnienie. Skóra po ich użyciu jest oczyszczona, odświeżona i miękka w dotyku. Poza tym produkty Neutrogena nie podrażniają skóry, więc nadają się dla kobiet z wrażliwą cerą. 

Aby dowiedzieć się więcej na temat tych oraz innych produktów Neutrogena zachęcam do odwiedzenia strony producenta:

1 komentarz: