poniedziałek, 18 stycznia 2021

 PRÓBKA ROYAL CANIN...

Jeśli jesteś nowym opiekunem kociaka lub szczeniaka, to Royal Canin przygotował dla Ciebie prezent :) 
Ja właśnie niedawno przygarnęłam małego kociaka i postanowiłam skorzystać. Otrzymałam od nich: 
- próbkę karmy Royal Canin Kitten,
- Przewodnik Opiekuna Kocięcia,
- 2 kupony zniżkowe o wartości 20zł na zakup produktów Royal Canin.




Aby otrzymać taki pakiet, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Następnie należy wybrać próbkę, którą chcemy otrzymać. A potem trzeba już tylko czekać na kuriera :)

Moje koty otrzymały próbkę. Podejrzewam, że bardzo im smakowała, bo zniknęła w mgnieniu oka :) z tego co się orientowałam nie należy ona do tanich karm, ale ma dobry skład i chyba przy następnych zakupach zdecydujemy się właśnie na nią :)

 

Polecam zajrzeć na stronę https://www.royalcanin.com/pl. Można się tam dowiedzieć wiele ciekawych rzeczy na temat kotów i psów. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz