środa, 6 września 2017

TESTOWANIE KOSMETYKÓW FIRMY RED-PHARMA LABORATORIES


Mam okazję przetestować kosmetyki znakomitej firmy Red-Pharma Laboratories. Z opinii znajomych dowiedziałam się, że są one super jakości i skuteczne w działaniu. Razem z moim synkiem będziemy mieli okazję się o tym przekonać na własnej skórze :).
Dzisiaj przyjechał kurier i przywiózł mi paczkę z kosmetykami. 

W paczce znajdowały się:
1. Kosmetyki dla mnie i męża:


- Idravitae Active balsam multiwitaminowy  z liposomami do skóry suchej i łuszczącej się,
- Idravitae Active krem multiwitaminowy z liposomami do skóry suchej.

2. Kosmetyki dla syna:


- Calmapherol Baby mleczko kojące i pielęgnujące do skóry wrażliwej dla dzieci i niemowląt,
- Calmapherol Baby olejek/emulsja do kąpieli dla dzieci i niemowląt z kompleksem naturalnych olejów VITAOIL PLUS do skóry wrażliwej i podrażnionej,
- Calmapherol Baby krem regenerujący do skóry podrażnionej.


Jestem bardzo zadowolona z paczki i dziękuję firmie za tak wspaniałą i dużą przesyłkę. 

Od dzisiaj zabieramy się za testowanie. Następny post będzie za kilka dni. Wtedy będę mogła wypowiedzieć się na temat działania i opinii kosmetyków firmy Red Pharma Laboratories. 

A tymczasem zapraszam do śledzenia stron:

1 komentarz: