piątek, 18 maja 2018

TEST CUKIERKÓW WERTHER'S ORIGINAL


Jako jedna z Ambasadorek miałam okazję przetestować przepyszne cukierki Werther's Original -  Soft Eclairs. Otrzymałam paczuszkę od rekomenduj.to, a w niej:
- 11 opakowań cukierków Werther's Original -  Soft Eclairs,
- 3 opakowania innych cukierków Werther's Original (Soft Caramels, Creamy Filling oraz Original),
- przewodnik ambasadora,
- ulotki dla rodziny i znajomych :)





Postanowiłam, że dwa opakowania tych pyszności zostawię sobie, a resztę rozdam znajomym i rodzinie razem z ulotkami. I tak oto rozdałam 9 zestawów, które wyglądały tak:


Moja opinia na temat tych cukierków brzmi następująco:
Cukierki Werter's Original Soft Eclairs są nieziemsko pyszne. Są to mięciutkie cukiereczki, zawierające w sobie słodką niespodziankę - pyszną czekoladę :) Cukiereczki te rozpływają się w ustach i na dłuższą chwilę przenoszą mnie w świat przyjemności i delikatności :) Jedyną ich wadą, a może zaletą jest to, że łatwo się od nich uzależnić. Z każdym cukierkiem chce się więcej i więcej... Jak dla mnie połączenie karmelu i czekolady to bomba i prawdziwy strzał w dziesiątkę. Z czystym sumieniem mogę polecić je łakomczuszkom, którzy tak jak ja uwielbiają słodkości :)

Polecam rejestrację na stronie rekomenduj.to, gdyż można się tam dostać do naprawdę fajnych kampanii :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz