wtorek, 29 sierpnia 2017

TESTOWANIE WINA MONTE SANTI...



Miałam okazję przetestować przepyszne wino Monte Santi, jako jedna z 300 ambasadorek :) 
Bardzo się cieszę, ponieważ dowiedziałam się od znajomych, że te winko jest rewelacyjne... W zestawie ambasadorskim otrzymałam dwa rodzaje wina:
- Monte Santi Pineberry,
- Monte Santi White Original.




Opinia o każdym z win:
1. Monte Santi Pineberry - smaczne, ale dla mnie odrobinę za słodkie wino musujące :) idealnie smakuje, gdy dodamy do niego chociaż odrobinę wody mineralnej... chyba, że ktoś uwielbia słodkości, wtedy można bez :) winko idealne na spotkania ze znajomymi... polecam!!!

2. Monte Santi White Original - najlepsze z win Monte Santi... zdecydowanie mój faworyt, bo uwielbiam białe wina :) a te zdecydowanie skradło moje serce! Gorąco polecam zarówno podczas spotkań towarzyskich, jak i zlotów rodzinnych...



#latozmontesanti#pineberry #whiteoriginal

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz