sobota, 5 sierpnia 2017

TESTOWANIE Z DOVE


Miałam okazję przetestować produkty Dove ze strony www.babyboom.pl. W paczce do przetestowania otrzymałam trzy produkty:
- Dove Nourishing Secrets Shower Gel,
Dove Nourishing Secrets Body Lotion,
Dove Nourishing Secrets Shampoo.


A teraz przejdę do opinii na temat poszczególnych produktów:

1. Dove Nourishing Secrets Shower Gel


Co zaobserwowałam?
- nadaje się do każdego typu skóry,
- skóra odżywiona po kąpieli,
- żel o ładnym łagodnym zapachu,
- skóra jest miękka i jędrna,
- wart swojej ceny :)

2. Dove Nourishing Secrets Body Lotion


Co zaobserwowałam?
- nadaje się do każdego typu skóry,
- doskonale nawilża i odżywia skórę,
- daje poczucie miękkiej i delikatnej skóry,
- ma delikatny i piękny zapach.

3. Dove Nourishing Secrets Shampoo


Co zaobserwowałam?
- moje włosy po użyciu stały się gładkie, błyszczące i odżywione,
- ogólnie włosy stały się piękniejsze :)

O produktach tej firmy można dowiedzieć się więcej ze stron:
http://www.dove.com/pl/home.html,
https://www.facebook.com/DovePolska/.

Gorąco polecam!!! 😂

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa tej serii, ale jeszcze jej nie widziałam, szczególnie jestem ciekawa żelu.

    OdpowiedzUsuń