sobota, 25 listopada 2017

TEST SPINACZY O-RING


Ostatnio otrzymałam do testowania bardzo przydatny gadżet, a mianowicie spinacze do prania skarpet. Otrzymałam przesyłkę, a w niej 4 paczki spinaczy po 20 szt. w każdej paczce. 


Jest to zdecydowanie idealne rozwiązanie dla osób, którym tak jak dla mnie pralka "zjada" skarpetki :)
Co mogę powiedzieć po wypróbowaniu ich?
- są bardzo trwałe, podczas używania ich przez 1,5 miesiąca nie pękła ani jedna gumka,
- nie rozciągają się,
- pralka nie zjada mi już skarpetek,
- skarpetki połączone spinaczem zdecydowanie lepiej się piorą i suszą,
- cena jest idealna - 5zł za 20 szt. to nie majątek :)

Jedynym, ale to malutkim minusikiem jest to, że pasują jedynie na zwykłe skarpetki (zimowe - za grube, a rajstopowe - za cienkie)

Ogólnie jestem jak najbardziej na tak i czystym sumieniem mogę je polecić! :)

Aby zamówić spinacze, należy wejść tu: https://spinaczoring.pl/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz