piątek, 10 listopada 2017

TESTOWANIE Z LA PETIT MARSEILIALS



Miałam okazję przetestować super produkt firmy La Petit Marseilials. Kurier dotarł do mnie z przesyłką, a w niej znajdowały się:
- 20 próbek żelu pod prysznic o zapachu truskawkowym (10ml)
- żel truskawkowy (400ml)
- przewodnik
- zaparzacz do herbaty (truskaweczka)
- list.




Po otwarciu przesyłki nie mogłam się oprzeć i od razu przygotowałam sobie kąpiel :) Od razu przypomniały mi się czasy mojego dzieciństwa... od małego uwielbiałam truskawkowe żele pod prysznic. 


Co mogę stwierdzić po kąpieli?

- żel ma piękny zapach i mocny czerwony kolor,
- super się pieni,
- skóra po kąpieli jest odświeżona i nawilżona,
- jest wydajny, ponieważ niewielka ilość wystarczy, aby dokładnie umyć całe ciało,
- nie uczula i nie podrażnia skóry.

Wieczorkiem odwiedziła mnie moja znajoma i już dwie pierwsze próbki znalazły swojego nowego właściciela :) 


Ogólnie jestem jak najbardziej na tak! Na pewno ten żel nie raz jeszcze zagości w mojej łazience :) 

Więcej o produkcie można się dowiedzieć na stronach internetowych producenta:
http://www.le-petit-marseillais.pl/

https://www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska

#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz