piątek, 22 grudnia 2017

KOSMETYKI FIRMY APN COSMETICS 



Miałam okazję przetestować super kosmetyki firmy APN Cosmetics. Do przetestowania otrzymałam kilka ciekawych kosmetyków:
- HydroVital Woda Micelarna
- HydroVital Krem na noc
- Żel Pod Prysznic Indie 
- Balsam Do Ciała Indie


Jeśli chodzi o te kosmetyki, to ogólnie uważam, że są rewelacyjne. A teraz opiszę, co zaobserwowałam po użyciu każdego z nich:

1. HydroVital Woda Micelarna:
- idealnie nawilża i odżywia skórę,
- dokładnie usuwa resztki makijażu,
- nie podrażnia skóry,
- super nadaje się do demakijażu okolic oczu, twarzy oraz ust,
- nadaje się do każdego typu skóry (zarówno do mojej wrażliwej, jak i naturalnej bez podrażnień mojej koleżanki).

2. HydroVital Krem na noc:
- po kilkunastu dniach stosowania zmniejsza widoczność zmarszczek,
- skóra jest po nim jędrna i gładka,
- skóra po nocy jest wypoczęta i miękka,
- krem idealnie się rozprowadza,
- bardzo dobrze się wchłania,
- idealny dla wrażliwej i suchej skóry.

3. Żel pod prysznic Indie:
- skóra po użyciu żelu jest nawilżona i odżywiona,
- jest również miękka i gładka,
- ma bardzo przyjemny zapach,
- konsystencja gęsta, ale płynna,
- słabo się pieni, ale dokładnie myje całe ciało,
- jest niedrogi i wydajny.

4. Balsam do ciała Indie:
- idealnie nawilża skórę,
- skóra po użyciu balsamu staje się elastyczna,
- nadaje się dla podrażnionej skóry,
- pozostawia na skórze ładny zapach przez długi czas,
- jest niedrogi i wydajny.

Ogólnie jeśli chodzi o kosmetyki firmy APN Cosmetics to jestem jak najbardziej na tak, i na pewno jeszcze nie raz zagoszczą w moim domu :)

Jeśli jesteś zainteresowany/-a zakupem kosmetyków lub informacjami na ich temat, polecam zajrzeć na strony:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz