piątek, 29 grudnia 2017

TESTOWANIE Z LE PETIT MARSEILLAIS


Jako jedna z testerek miałam okazję wypróbować cudownych kosmetyków firmy Le Petit Marseillais. Dostałam się do kampanii i kurier przywiózł mi paczuszkę, która zawierała:
- Żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy,
- Żel pod prysznic Biała Brzoskwinia,
- Dezodorant Kwiat Pomarańczy,
- Dezodorant Biała Brzoskwinia,
- list,
- książeczka 



Jako, że to kampania testowania z przyjaciółką, więc jeden zestaw postanowiłam podarować swojej koleżance i poprosić ją o opinię na temat produktu :) 

Koleżanka wybrała sobie zestaw o zapachu Białej Brzoskwini. 



A oto jej opinia:

Żel o zapachu Białej Brzoskwini:
Ma gęstą konsystencję i bardzo dobrze się pieni. Już niewielka jego ilość wystarcza do umycia całego ciała, więc jest wydajny. Jeśli chodzi o zapach to jest jak najbardziej przyjemny. Poza tym, żel nie wywołuje żadnych podrażnień, więc nadaje się do każdego typu skóry. Z czystym sumieniem mogę więc polecić ten żel każdemu! :)


Dezodorant o zapachu Biała Brzoskwinia: 
Jest to dezodorant o przepięknym, wyrazistym zapachu, utrzymującym się przez długi czas. Jest skuteczny przez 24 h. Poza tym nie zostawia śladu na ubraniach. Jestem, jak najbardziej na tak! :)

Dla mnie został zestaw o zapachu Kwiatu Pomarańczy :)



Żel o zapachu Kwiat Pomarańczy:
- ma gęstą konsystencję,
- ma przyjemny i intensywny zapach,
- bardzo dobrze się pieni,
- jest wydajny,
- jest delikatny i nie podrażnia skóry,
- skóra po umyciu jest miękka i gładka,
- przystępny cenowo.

Dezodorant o zapachu Kwiat Pomarańczy:
- skuteczny przez 24h,
- nie zostawia śladu na ubraniach,
- ma piękny zapach (mi bardzo przypadł do gustu),
- zapach utrzymuje się przez długi czas.

Jeśli chodzi więc o kosmetyki firmy Le Petit Marseillais, to razem z koleżanką jesteśmy jak najbardziej na tak. Na pewno jeszcze nie raz zagoszczą wśród naszych kosmetyków...

Z czystym sumieniem POLECAMY! :)

Więcej na temat kosmetyków LPM można dowiedzieć się ze stron:
https://www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska/?ref=br_rs
http://www.le-petit-marseillais.pl/

Polecam również zapisać się na stronie https://ambasadorkalpm.pl/logowanie.html i testować kosmetyki tej firmy, bo naprawdę warto.

#ambasadorkalpm #swiezosclpm

1 komentarz: