niedziela, 6 maja 2018

KOLEJNE TESTOWANIE Z LPM :)



Po raz kolejny mam okazję testować kosmetyki genialnej firmy Le Petit Marseillais. Teraz los się do mnie uśmiechnął i testuję żel pod prysznic razem ze swoim mężem :)
Otrzymałam do testu paczkę, a w niej:
- Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Śródziemnomorski Granat,
Żel pod prysznic Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i Szafran,
- List,
- Przewodnik Ambasadorski.



Od razu wieczorem zabraliśmy się za testowanie nowych żeli. 

Jeśli chodzi o damski żel pod prysznic Le Petit Marseillais Śródziemnomorski Granat to jak dla mnie strzał w dziesiątkę :) Ma cudowny, delikatny i bardzo przyjemny zapach, długo utrzymujący się na skórze. Skóra po użyciu żelu jest idealnie nawilżona, delikatna i miękka w dotyku :) Żel tan świetnie idealnie pielęgnuje i odświeża skórę. Jestem jak najbardziej na tak i bardzo polecam wszystkim kobietom, które uwielbiają tego typu zapachy :)




Jeśli chodzi o męski żel pod prysznic Le Petit Marseillais Czerwona Pomarańcza i Szafran, uważam, że jak najbardziej jest to dobry wybór. Jeśli chodzi o zapach to jest on bardzo intensywny, mocno, typowo męski. Długo utrzymuje się na skórze i nie uczula, a to duży plus, bo mój mąż jest alergikiem. Skóra po umyciu tym żelem jest idealnie nawilżona i odświeżona. Na pewno ten żel nie raz jeszcze zagości u nas w domu :) 




Zarówno jeden jak i drugi żel jest bardzo wydajny, dobrze się pieni i nie uczula. 

Bardzo cieszy mnie to, że mogłam kolejny raz  wziąć udział w kampanii LPM i przetestować ich nowości :) 

#zmyslowyduet #ambasadorkaLPM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz