piątek, 28 kwietnia 2017

TESTOWANIE KAPSUŁEK VIZIR


Dostałam się do testowania kapsułek piorących Vizir 3 in 1 Go Pods Alpine Fresh ze strony EverydayMe (www.everydayme.pl). Kurier przywiózł mi paczkę, w której otrzymałam bardzo ciekawą zawartość:

- duże opakowanie kapsułek piorących Vizir Go Pods (17 sztuk),
- 20 małych opakowań po 1 kapsułce Vizir Go Pods (razem 20 sztuk),
- ulotki do rozdania znajomym,
- przewodnik projektu,
- książeczka Badanie opinii.


Od razu zabrałam się do testowania. 4 próbki + 4 ulotki również znalazły swoich nowych właścicieli :)



Co mogę powiedzieć na pierwszy rzut oka o tych kapsułkach?
- mają bardzo przyjemny zapach,
- 1 kapsułka może wyprać nawet do 5 kg ubrań, więc są one bardzo wydajne,
- są uniwersalne - zarówno do ubrań białych, jak i kolorowych,
- mają potrójne działanie: piorą, wybielają i nadają blask ubraniom,
- sprawdzają się doskonale zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach,
- są bardzo proste w użyciu - wystarczy tylko włożyć kapsułkę do bębna pralki, położyć na niej brudne ubrania i włączyć pranie.

Opinia na temat kapsułek Vizir Alpine Fresh po pierwszym praniu:
Miałam okazję zrobić dzisiaj pranie bardzo brudnych ubrań roboczych mojego męża, sprawdziłam więc skuteczność kapsułek i powiem szczerze, że jestem mile zaskoczona 😊. Po brudzie i plamach nie było śladu, a do tego ubrania miały cudowny i długo utrzymujący się zapach. Polecam więc te kapsułki nawet na największe zabrudzenia! 😊

W drugim praniu wstawiłam białe ubrania. Dwie bluzeczki były zabrudzone sokiem z porzeczek. Byłam ciekawa, jak tym razem sprawdzą się kapsułki. I po raz kolejny się nie zawiodłam. Ubrania odzyskały swoją biel i po plamach nie było śladu 😊

Gorąco polecam kapsułki piorące Vizir!!! :) polecam również do zapoznania się z innymi produktami firmy Vizir na stronie: https://www.everydayme.pl/dzien/vizir-produkty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz